Obchodní podmínky

společnosti BITTERLOVE s.r.o., IČO: 21977127, se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha,
Česká republika, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
oddíl C, vložka [DOPLNIT] (dále jen “Poskytovatel”) a fyzických či právnických osob,
které využívají služeb Poskytovatele (dále jen “Klient”). Socialmat je obchodní značka společnosti BITTERLOVE s.r.o.

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi námi jako poskytovatelem služeb a vámi jako klientem. Prosíme, přečtěte si je pečlivě před objednáním našich služeb.

1. Obecná ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) upravují práva a povinnosti společnosti Socialmat s.r.o., IČO: 123 45 678, se sídlem Havlíčkova 123, 120 00 Praha 2, Česká republika, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 12345 (dále jen “Poskytovatel”) a fyzických či právnických osob, které využívají služeb Poskytovatele (dále jen “Klient”).

1.2 Předmětem těchto Podmínek je úprava práv a povinností smluvních stran při poskytování služeb v oblasti digitálního marketingu, správy sociálních sítí, tvorby webových stránek a souvisejících služeb (dále jen “Služby”).

1.3 Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Klientem, ať už v písemné či elektronické formě, nebo na základě objednávky a jejího přijetí (dále jen “Smlouva”).

2. Uzavření smlouvy

2.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká na základě písemné objednávky Klienta (elektronicky či v tištěné podobě) a jejího přijetí Poskytovatelem, nebo podpisem samostatné smlouvy.

2.2 Objednávka musí obsahovat minimálně tyto náležitosti:

  • identifikační údaje Klienta (jméno a příjmení/název, IČO, DIČ, adresa/sídlo)
  • kontaktní údaje Klienta (telefonní číslo, e-mail)
  • specifikaci požadovaných Služeb
  • cenu Služeb dle individuální dohody
  • další relevantní informace potřebné pro poskytnutí Služeb

2.3 Poskytovatel je oprávněn odmítnout objednávku, zejména pokud Klient neuvede potřebné údaje nebo pokud má Poskytovatel důvodné pochybnosti o schopnosti Klienta splnit své závazky.

2.4 Odesláním objednávky Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi.

3. Poskytování služeb

3.1 Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby řádně a včas, s odbornou péčí a v souladu s oprávněnými zájmy Klienta.

3.2 Klient je povinen poskytnout Poskytovateli veškerou součinnost nezbytnou pro řádné poskytování Služeb, zejména:

  • poskytnout včas všechny potřebné podklady, informace a materiály
  • udělit přístupy k potřebným účtům a systémům
  • zajistit dostupnost odpovědných osob pro konzultace
  • poskytovat zpětnou vazbu k návrhům v dohodnutých termínech

3.3 V případě, že Klient neposkytne potřebnou součinnost, Poskytovatel neodpovídá za případné prodlení s poskytnutím Služeb a je oprávněn posunout termíny plnění o dobu, po kterou trvá prodlení na straně Klienta.

3.4 Poskytovatel je oprávněn poskytovat Služby prostřednictvím třetích osob (subdodavatelů), přičemž odpovídá za jejich plnění jako by Služby poskytoval sám.

4. Cena a platební podmínky

4.1 Cena za Služby je vždy stanovena individuálně dle dohody mezi Poskytovatelem a Klientem. Služeb nebo dohodou stran ve Smlouvě.

4.2 Není-li ve Smlouvě uvedeno jinak, je Poskytovatel oprávněn požadovat zálohu ve výši až 50% dohodnuté ceny před zahájením poskytování Služeb.

4.3 Poskytovatel vystaví daňový doklad (fakturu) v souladu s platnými právními předpisy. Splatnost faktury je 14 dní od jejího vystavení, není-li dohodnuto jinak.

4.4 V případě prodlení Klienta s úhradou jakékoli platby je Poskytovatel oprávněn:

  • požadovat úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení
  • pozastavit poskytování Služeb až do úplného uhrazení dlužné částky
  • odstoupit od Smlouvy v případě prodlení delšího než 30 dnů

4.5 Klient není oprávněn jednostranně započíst své pohledávky vůči Poskytovateli proti pohledávkám Poskytovatele za Klientem.

5. Práva duševního vlastnictví

5.1 Autorská práva a jiná práva duševního vlastnictví k dílům vytvořeným Poskytovatelem při poskytování Služeb (např. grafické návrhy, texty, zdrojové kódy, fotografie) náleží Poskytovateli, není-li ve Smlouvě stanoveno jinak.

5.2 Poskytovatel uděluje Klientovi licenci k užití těchto děl v rozsahu nezbytném pro účely, pro které byly Služby poskytovány, a to po dobu trvání Smlouvy, není-li dohodnuto jinak.

5.3 Cena licence je zahrnuta v ceně Služeb, není-li ve Smlouvě uvedeno jinak.

5.4 Klient není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele:

  • upravovat nebo měnit díla vytvořená Poskytovatelem
  • poskytovat sublicence třetím osobám
  • díla rozmnožovat a šířit nad rámec účelu Smlouvy

5.5 Poskytovatel je oprávněn uvádět realizované projekty ve svém portfoliu a používat je jako referenci, není-li dohodnuto jinak.

6. Odpovědnost za škodu

6.1 Poskytovatel odpovídá za škodu způsobenou Klientovi porušením svých povinností, maximálně však do výše ceny Služeb uhrazené Klientem podle příslušné Smlouvy.

6.2 Poskytovatel neodpovídá za:

  • škodu vzniklou v důsledku neposkytnutí součinnosti ze strany Klienta
  • škodu vzniklou v důsledku nepřesných nebo neúplných informací poskytnutých Klientem
  • škodu vzniklou v důsledku zásahu třetích osob do systémů a účtů Klienta
  • ušlý zisk, nepřímé a následné škody

6.3 Poskytovatel neodpovídá za obsah sdělení a materiálů poskytnutých Klientem. Klient odpovídá za to, že materiály poskytnuté Poskytovateli neporušují práva třetích osob a jsou v souladu s právními předpisy.

7. Trvání a ukončení smlouvy

7.1 Smlouva je uzavřena na dobu určitou uvedenou ve Smlouvě nebo do splnění předmětu Smlouvy, není-li dohodnuto jinak.

7.2 Smlouvu lze ukončit:

  • písemnou dohodou smluvních stran
  • písemnou výpovědí s výpovědní dobou 1 měsíc, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně (pouze u dlouhodobých služeb)
  • odstoupením od Smlouvy v případech stanovených zákonem nebo těmito Podmínkami

7.3 Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy zejména v případě:

  • podstatného porušení povinností Klienta (zejména prodlení s platbou delším než 30 dnů, neposkytnutí součinnosti po dobu delší než 30 dnů)
  • opakovaného porušování povinností Klientem
  • požadavku Klienta na poskytnutí Služeb v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy

7.4 Klient je oprávněn odstoupit od Smlouvy zejména v případě:

  • podstatného porušení povinností Poskytovatele
  • opakovaného porušování povinností Poskytovatelem

7.5 V případě předčasného ukončení Smlouvy má Poskytovatel nárok na úhradu ceny již poskytnutých Služeb a vynaložených nákladů.

8. Mlčenlivost a ochrana osobních údajů

8.1 Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, které se dozví v souvislosti s plněním Smlouvy.

8.2 Za důvěrné informace se považují zejména:

  • obchodní tajemství, know-how a postupy
  • informace o zákaznících, dodavatelích a obchodních partnerech
  • cenové a finanční informace
  • marketingové strategie a plány
  • informace označené jako důvěrné

8.3 Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení Smlouvy, a to po dobu 3 let.

8.4 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s platnými právními předpisy a Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách Poskytovatele.

9. Komunikace

9.1 Veškerá komunikace mezi Poskytovatelem a Klientem bude probíhat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených ve Smlouvě nebo na webových stránkách Poskytovatele.

9.2 Elektronická komunikace (e-mail) je považována za písemnou formu komunikace. Zpráva se považuje za doručenou okamžikem jejího odeslání, pokud odesílatel neobdrží zprávu o nedoručení.

9.3 Klient je povinen informovat Poskytovatele o změnách svých kontaktních údajů.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 6. 2025.

10.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky jednostranně měnit. O změně Podmínek bude Klienta informovat e-mailem nebo zveřejněním na svých webových stránkách nejméně 14 dní před nabytím účinnosti změny.

10.3 V případě, že Klient nesouhlasí se změnou Podmínek, má právo Smlouvu vypovědět ve lhůtě 14 dnů od oznámení změny. V takovém případě Smlouva skončí uplynutím výpovědní doby, která činí 1 měsíc a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi Poskytovateli.

10.4 Právní vztahy neupravené těmito Podmínkami nebo Smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a dalšími právními předpisy České republiky.

10.5 Případné spory vzniklé ze Smlouvy budou řešeny primárně jednáním smluvních stran. Pokud nedojde k dohodě, budou spory rozhodovány věcně a místně příslušnými soudy České republiky.

10.6 Pokud se některé ustanovení těchto Podmínek stane neplatným nebo neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti. Smluvní strany se zavazují nahradit neplatné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným a účinným, které svým obsahem nejlépe odpovídá původnímu ustanovení.

10.7 Tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. V případě rozporů mezi českou verzí a jakýmkoliv překladem je rozhodující česká verze.

Poslední aktualizace: 1. 6. 2025

Kontaktní údaje

BITTERLOVE s.r.o.
IČO: 21977127
Sídlo: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha
Email: info@socialmat.cz
Telefon: +420 777 888 999
Socialmat je obchodní značka společnosti BITTERLOVE s.r.o.